ارثيه‌اي که بازار املاک لندن را به هم ریخت+تصاوير
نوشته شده توسط : یکی از بچه های هیئت

روزنامه فایننشال تایمز با اشاره به کاخ سلطان بن عبدالعزیز نوشت که این کاخ از سوی رفیق الحریری نخست وزیر اسبق لبنان به وی اهدا شده است، این روزنامه البته به انگیزه‌های دادن هدیه‌ای به این قیمت از سوی رفیق حریری به سلطان بن عبدالعزیز اشاره‌ای نکرده است.

 


سلطان بن عبدالعزيز، ولي‌عهد اسبق سعودي که پارسال مرد


این روزنامه می‌نویسد که قیمت پیشنهادی برای فروش این خانه 300 میلیون ليره استرلینگ است که بزرگترین معامله یک ملک در تاریخ بریتانیا به شمار می رود.

فایننشال تایمز می افزاید که این ملک در مجاورت هایدپارک قرار دارد  از هفت طبقه ساخته شده، 45 اتاق دارد و زیربنای آن حدود 60 کيلومتر مربع است، یعنی اندکی کمتر از یک استادیوم فوتبال. قیمت پیشنهاد شده برای این زمین نیز بیش از دو برابر بزرگترین ملک انگلیس بوده که با 140 میلیون ليره به فروش رسیده است.

 


این ملک یک استخر بزرگ و یک آشپزخانه صنعتی و چندین آسانسور و پارکینگ زیر زمینی و دکورهای میلیونی از ورقه های طلا و 68 پنجره ضخیم با شیشه‌های ضدگلوله دارد. دو شرکت مطرح در زمینه معاملات ملکی در لندن اعلام کرده اند که این ملک که درسال 1982 ميلادي، ساخته شده، بزرگترین واحد مسکونی در مرکز پایتخت انگلیس است.

 


سلطان بن عبدالعزیز که در سال 1928 ميلادي متولد شد، حدود 50 سال وزیر دفاع عربستان سعودی بود اما نهایتاً پارسال بر اثر ابتلا به بیماری‌های مختلف از جمله سرطان از دنیا رفت.

 








:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: